Nyitólap | Regisztráció | Belépés Üdvözöllek Vendég | RSS
SW ELECTRO REMIX
Online Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
JKA Fun Dual Kill
JKA Fun Staff Kill
Linkek
  • Discord Csoport
  • Gameplay csatornám
  • JKJA Tutorial csatornám
  • JKHUB Online szerverek
  • JKHUB Hivatalos JKJA Portal
  • JK3HELP.danielk.hu
  • JK3HELP.gportal.hu
  • AaronB JKJA Help
  • Game Configs
  • JK3 Files
  • Menü
    SW SONG REMX
    Kereső

    Star Wars Jedi Knight Jedi Academy szerver cfg beállítása:

     

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////

    ///////////////////////JA+ SERVER CONFIG//////////////////////////

    //////////////////////////////////////////////////////////////////

    seta rconpassword "rcon password"    

    Itt állíthatjuk be az Rcon jelszót, az Rcon a legfőbb jelszó, amivel  irányíthatjuk szerverünket.

    //seta g_password "pass for private server"   

    Jelszavassá tehetjük a szervert, így csak az mehet fel, aki tudja a jelszót.

    //seta sv_privatepassword "jelszó"
    //seta sv_privateclients 0 (hány privát hely legyen)

    Privát slot a szerverhez, vagyis, ha tele van a szerver, akkor X számú ember mehet fel a limiten felül. Mindenki aki használni akarja a privát slotot, ezt a sort be kell tennie a jampconfig.cfg-be: seta g_password "jelszó" Ha használjuk ezt a funkciót, akkor a (seta sv_maxclients) sorhoz ennyivel többet írjunk. Vagyis, ha 15 férőhelyes, és 2 privát helyet akarunk, akkor 17-et írjunk a (seta sv_maxclients) sorhoz.

    seta sv_hostname "server name"  

    Itt adhatjuk meg szerverünk nevét, amit majd későbbiekben láthatunk a keresőben.

    seta g_motd "Welcome to my server" 

    Ide írhatunk egy üdvözlő üzenetet a pálya betöltésekor.

    seta sv_maxclients 15   

    Itt állíthatjuk be, hogy hány ember mehet fel a szerverünkre.

    0 = FFA

    3 = DUEL

    4 = POWER DUEL

    6 = TEAM DEATHMATCH

    7 = SIEGE

    8 = CTF

    seta g_gametype 0  

    Amikor a szerver elindul, akkor milyen játéktípuson kezdjen. 

    seta sv_maxrate 7000  

    Ez a szerver internet sávszélességét állítja. Az optimális értéket így számolhatjuk ki: [Connection Speed] osztva ( [sv_maxclients] x 8 ) = [sv_maxrate] Egy játékos a /rate paranccsal maximum ezt az értéket állítja be, minél nagyobb ez a szám annál nagyobb sávszélességgel fordul egy játékos felé, így kisebb lesz a ping vagyis ritkább lesz a "lagg"

     

    seta sv_master1 "masterjk3.ravensoft.com" 

    seta sv_master2 "master0.gamespy.com"      

    seta sv_master3 "master.qtracker.com"   

    seta sv_master4 "clanservers.net"

    seta sv_master5 "masterjk3.ravensoft.com"

    Ezek a sorok regisztrálják a szerverünket a keresőkben.

    (Pl: All Seeing Eye vagy maga a JKA keresője)  

     

    seta g_banips ""

    Ebbe a változóba tölti be a banips.txt-ben lévő bannolt játékosok IP-it (Ban = Azzal az IP-vel nem lehet csatlakozni a szerverre). Alapbeállításban is így szerepel a sor, nem szükséges hozzányúlni. Figyelj arra hogy az ADSL internettel rendelkezők dinamikus IP-vel rendelkeznek, így vissza tudnak jönni miután bann-t kapnak. Ha visszajönnek ne bannoljuk őket többször, mert lehet, hogy más játékosok később ezt az IP-t kapják meg!

    seta sv_maxping "0"

    Ez kis sor védelmet nyújt a szerveren a nagy pingű játékosok ellen, vagyis Pl: odaírjuk, hogy 200 az annál nagyobb pingel rendelkező játékosokat a szerver nem engedi fel.

    seta sv_floodprotect "1" 

    Flood védelem, azaz nem engedi hogy túl gyorsan írjunk a közös chatbe, vagy egy bindelt billentyűvel teleírjuk a képernyőt, ha rajtatartjuk a kezünket...

    seta sv_reconnectlimit "2" 

    Ide egy számot írhatunk, hogy valaki maximálisan hányszor csatlakozhat újra.

    seta bot_minplayers 0   

    Itt azt állíthatjuk be, hogy hány bot legyen a szerverünkön tetszőlegesen, Pl: 2 botot leteszünk a szeróra és jön egy játékos automatikusan kirúg 1 botot.

    seta g_weapondisable 524279

    Ezzel tudjuk a fegyvereket kikapcsolni, azokat kell amiket ki szeretnénk kapcsolni, vagyis, ha érték 0, akkor minden fegyver elérhető. A fölül látható érteknél csak a kard és melee érhető el. A melee-t egy későbbi változónál is aktiválni kell!

    seta g_forcepowerdisable 0  

    Ugyanaz mint az előző, csak itt az erőkre érvényes. Javasolt érték az erők tiltásához: 32765

    seta g_maxforcerank 7     

    7 a maximum érték, minél magasabb annál több "erőpontot" kapunk melyet a profile/force powers menünél lehet beállítani.

    seta g_forceregentime "200"   

    Itt lehet beállítani, hogy milyen gyorsan töltsön vissza az erő. Javasolt érték: 0

    seta g_gravity "800" 

    Gravitáció, 800 az alapérték. Minél nagyobb a szám, annál jobban "vonz minket a talaj" a nyers server.cfg-ban két / található előtte ami azt jelenti, hogy nem olvassa be ezt a sort, fölösleges babrálni vele, de kiveheted a két slash-et (/).

    seta sv_timeout "300"

    Ha valaki "kifagy" ennyi másodperc után dobja ki a szerver. Alapérték 300.

    seta g_warmup "20" 

    seta g_dowarmup "0"

    Bemelegítés funkció. Pálya újraindításánál, váltásánál X másodpercig játszhatunk, amit nem számol bele a játék eredményekbe. Bekapcsoláshoz (seta g_dowarmup) értékének 1-et kell írni.

    seta g_teamautojoin 0  

    Olyan játéktípusoknál, ahol csapatok vannak, automatikusan berakja a játékosokat a csapatba. Bekapcsolásához 1-et kell írni.

    seta g_friendlyfire "1"

    seta g_friendlysaber "0"

    (g_friendlySaber) csapattársak karddal sebezhetősége, (g_friendlyfire) csapattársak egyéb fegyverrel való sebezhetősége. Bekapcsolásukhoz értéknek: 1

    seta g_log "games.log"

    A játék naplózása a games.log nevű fájlba. Ebbe MINDENT beír, Pl: ki ölt meg kit, ki használt milyen admin parancsot vagy hogy ki bannolt kit. Privát beszélgetéseket is rögzíti, vagy azt, hogy ki lépett be adminnak.

    seta g_statlog "1"

    seta g_statlogfile "stats.log"

    Eredményeket rögzít a stats.log nevű fájlba. Bekapcsoláshoz a (g_statlog)-hoz 1-et kell írni.

    seta g_inactivity 0
    seta g_timeouttospec 0

    X másodperc inaktivitás esetén nézőnek rakja be a játékost. Bekapcsoláshoz a (g_inactivity)-hez 1-et kell írni.

    seta g_allowvote 1  

    A szavazást tudjuk itt beállítani, kikapcsolni a 0 érték megadásával tudjuk.

    seta timelimit  0    

    X percenként újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver.

    seta fraglimit 0   

    Ha valaki eléri az X öléshatárt, akkor újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver. 

    seta capturelimit 30    

    Capture the flag játéktípusban, ha valamelyik csapat eléri a 30 zászló-pontot, akkor újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver.

    seta duel_fraglimit  1   

    Ha valaki kihívja a másikat párbajra, akkor ennyi az ölés limit. Vagyis X menet lesz, és csak utána lehet mással játszani. Alapértéke 1.

    seta g_automapcycle 0 

    Ha 1-re állítjuk, akkor a következő pályára lép, ha elérjük az időkorlátot az öléshatárt, vagy a zászlószerzés-határt (timelimit, fraglimit, capturelimit)

    seta sv_allowdownload 0

    Ha van egy olyan fájl a szerveren, ami a játékosnak nincs meg, akkor engedélyezi a szerver, hogy a játékos letöltse. 1-el lehet bekapcsolni. Nem érdemes bekapcsolni, mert a letöltés nagyon lassú és a szervert is megviseli, így megnövekednek a pingek, ha olyan mapot akarsz a szervereden futtatni, ami nincs meg alapból mindenkinek, akkor tedd fel a klán oldalára, vagy legalább egy linket helyezz el, hogy honnan beszerezhető

    seta g_dismember "3000"

    Ha valakit megölsz, akkor úgy látni, hogy az ellenfélnek levágtad valamely testrészét. A funkció bekapcsolásához értéknek 3000-et írj. Ugyanezt a sort a játékos jampconfig.cfg-ba is be kell írni, vagy a konzolba /cg_dismember 3000.

    seta g_saberlocking 1

    seta g_saberlockfactor 2

    Az úgynevezett "saberlock" során a két játékos összeakasztja a kardját és akkor gyorsan nyomogatni kell a bal egérgombot. Sebzése meglehetősen bugos. Az első értékkel kapcsolhatjuk ki/be(0/1) a második a gyakorisági szorzó(ez lehet bármekkora szám).

    seta g_slowmoduelend 1 

    Párbaj után a kamera körbejárja a győztes játékost, ha az értéket 1-re teszed.

    seta g_allowduelsuicide 0  

    Duel során a /kill parancs engedélyezése bekapcsoláshoz értéke 1.

    seta g_siegeteamswitch 1

    Engedélyezi a csapatok közti váltást a játékosnak Siege játékmódban. Kikapcsoláshoz értéknek 0.

    seta g_locationbaseddamage 1

    Ezt az értéket még homály fedi, de feltételezésink szerint a különböző helyeken való sebeződést kapcsolja ki/be, Pl: láva az ffa5 (taspir) pályán.

    seta g_stepslidefix 1

    Ezt az értéket  azért rakták be mert az alap JKA-ban, csúszol a földön ez a helyzet nem sokat javult, nem érdemes piszkálni.

    seta g_allownpc 1

    NPC (non player character) engedélyezése. Kikapcsoláshoz értéknek: 0. Ekkor az admin nem tud npc-ket berakni.

    seta g_usewhilethrowing 1 

    seta g_armbreakage 0

    seta g_enablebreath 0

    seta g_enabledust 1

    Ezek az értékek különböző vizuális értékeket kapcsolnak ki/be nem kell velük foglalkozni.  

    seta disable_item_medpak_instant 1  
    seta disable_item_medpak 1                
    seta disable_item_medpac 1                       
    seta disable_item_shield_lrg_instant 1      
    seta disable_item_shield_sm_instant 1

    Ezekkel tudjuk a szerveren az élet és pajzs csomagokat ki-be kapcsolgatni.

    seta sv_pure "0"

    Ha valaki nem ugyanazt a verziót használja, mint ami a szerveren van, akkor nem engedi be, ha be van kapcsolva. Érdemes alapbeállításon hagyni. Bekapcsoláshoz értéknek: 1.  

    /////////////////////////////////////////////////////////
    /////////////////////ADMIN BEÁLLÍTÁSOK/////////////////
    ///////////////////////////////////////////////////////
    Játékban a /amlogin [jelszó] paranccsal lehet belépni. Vagy Rconból lehet adományozni admin hozzáférést admgrant [kinek] [mekkorát] Ez az adományozás csak addig tart, amíg a játékos a szerverről ki nem lép.

    Admin jelszavak rang szerint lefelé: 

    seta jp_councilpass "council jelszó"
    seta jp_knightpass "knight jelszó"
    seta jp_instructorpass "instructor jelszó"

    seta jp_instructorallowedcmd "182347578"          
    seta jp_knightallowedcmd "249881306"           
    seta jp_councilallowedcmd "1073741822"

    Ezek jelzik az admin rangoknál a bit értékeket jelzik, természetesen ezeket kedvünk szerint átvariálhatjuk.

    seta jp_councilloginmsg "%s ^Belépett mint Council"
    seta jp_knightloginmsg "%s ^Belépett mint Knight"
    seta jp_instructorloginmsg "%s ^Belépett mint Instructor"

    Ha valaki bejelentkezik, akkor a képernyő bal fölső sarkában láthatja mindenki. %s a játékos nevét helyettesíti.

    seta jp_admusableon 0

    Ezzel lehet beállítani, hogy adminok miként használhatnak admin parancsokat más adminokon.
    1: csak a kisebb rangúakon
    0: csak a kisebb, vagy ugyanolyan rangúakon
    -1: minden admin mindegyik adminon
    -2: admin nem használhat admin parancsot más adminon. 

    seta jp_admscript 1 

    Ezzel engedélyezhető az úgynevezett adminszkript, amely magában hordozza az admin puskát is, ami a Japlus\admingun.cfg található, tiltáshoz értéknek 0. 

    seta jp_admlogineffect 2

    Ha valaki bejelentkezik adminnak, akkor:
    1: világít egy pár másodpercig a játékos
    2: villámlik egy pár másodpercig a játékos
    0: nincs semmilyen effekt, nem látható hogy belép.

     

    ////////////////////ANTI ADMIN ABUSE////////////////////

    seta jp_antiadmabusetimer 0 

    Admin parancsok korlátozása. X másodpercenként használhat az admin, admin parancsokat. 

    seta jp_antiadmabusecmdsnumber X
    seta jp_antiadmabusenumberB4ban Y
     

    X admin parancs használható csak egy nap. Y admin parancs után letiltja az admint, úgynevezett adminbanlistára rakja, melyet csak Rconból lehet feloldani. Ezáltal a játékos beléphet a szerverre, de adminnak nem, hiába van kódja.

    seta jp_startrekteleport 1  

    Teleportálásnál halványodik a játékos, és úgy teleportálódik. 0-val lehet kikapcsolni. Ha nincs effekt a teleportálás azonnal végbemegy.

    seta jp_allowgodtalk 1  

    Ha valaki ír nem lehet megölni, kikapcsoláshoz 0-át kell írni.

    seta jp_inactivityprotecttimer 300

    300 másodperc inaktivitás után zöld buborékot kap a játékos, így sebezhetetlenné válik, ha megmozdul, vagy támad a védelem eltűnik.

    seta bot_honorableduelacceptance 1 

    Botokkal való párbajt tudjuk engedélyezni vagy tiltani. (1-0)

    seta jp_noautoreplier 0 

    Van a Japlus mappában egy autoreplier.cfg, amiből párbaj végén szövegeket olvas ki. 1-es értékkel lehet letiltani a szerveren ezt a funkciót.

    seta jp_autoquit "80-06:00" 

    A szervernek idõnként szüksége van újraindításra. 80 óra futás után újraindul, de vár reggeli 6-ig a fentiek alapján. A játékosokat értesíti 1 perccel azelõtt, ha újraindulni készül a szerver, hogy a /reconnect paranccsal tudnak újracsatlakozni. Amelyik szerveren nincs újraindító script, ott nem ajánlatos ezt a funkciót bekapcsolni. Figyeljünk arra, hogy a szerver belsõ órája rosszul járhat, így nem biztos az újraindítás idõpontja.

     

    ////////////////////MÁSIK DIMENZIÓ////////////////////

    Az úgynevezett "alternate" dimenzióban igazi ffa-van. Van chatkill is. Akik ebben a dimenzióban vannak, azokra nem érvényesek az /amsleep /amslap stb. Az alapvetõ admin parancsok persze élnek, mint például /amban, /amsilence, /amkick... a másik dimenzióba való átváltás /amaltdim paranccsalal lehetséges. kivéve akkor, ha nem alkalmazták rajtad a /amforcealtdim nevû admin parancsot, amivel csak a másik dimenzióban játszhatsz. Az /amunforcealtdim paranccsal visszavonható.

    seta jp_altdim 0

    0: a másik dimenzió kikapcsolása

    1: belépéskor mindenki a normális dimenzióban kezd

    2: belépéskor mindenki a valódi ffa-s dimenzióban kezd

    seta jp_altdimtimer 30 

    Minimum ennyi másodpercig az egyik dimenzióban kell lenni, hogy átmehess a másikba.

    seta jp_altdiminactivitytimer 0      

    Ennyi ideig kell mozdulatlanul állnod, hogy dimenziót válthass.

    seta jp_altdimname "Másodlagos"  

    (Ez a valódi ffa dimmenzió a dimenzió nevét írd ide)

    seta jp_primdimname  "Elsődleges"  

    (Ez a normális dimenzió a dimenzió nevét írd ide)

     

    ////////////////////KLÁN NÉV VÉDELEM////////////////////

    Ez nagyon hasznos, ha a szerver egy kláné. A szerver figyeli a játékosok nevét és, ha a névben a klán neve szerepel, például:

    seta jp_clantag ">TS<

    Akkor a változóban lévõ értéket találja és a játékos nem írta be a jelszót akkor 1 percen át, figyelmezteti 15 másodpercenként. Ha addig nem írja be a változóban rögzített jelszót a /clanpass (jelszó) paranccsal akkor automatikusan átneveződik Padawan-ra.

    seta jp_clanpass "jelszó" 

    De ez nem csupán erre jó, a Japlus mappában található egy chat.cfg nevû fálj, amit átírva vagy tõlünk megszerezve lehetõvé teszed azt, hogy csak a klánodnak /adminoknak /csapatodnak /ampsay-t használva írj konzol nélkül.

    Ahhoz hogy ne kelljen minden belépésnél beírnod a clanpass jelszót tedd ezt: elsõ belépésnél ezt a két értéket írd a konzolba: /clanpass (jelszó) /cp_clanpwd (jelszó)

     

    ////////////////////ÜDVÖZLŐ ÜZENETEK////////////////////

    seta jp_motd "szöveg" 

    A játékosok ezt a szöveget látják, amikor belépnek a játékba játékosként (Join Game). Több soros szöveget is lehet írni, ha a mondatba ezt berakod: \n

    seta jp_motdtime "15"   

    A fent meghatározott Motd üzenetet 15 másodpercig mutatja. Alapérték 5.

    seta jp_welcomemsg "szöveg" 

    Ez is egy üdvözlõ üzenet, ami közvetlenül belépéskor villan fel, érdemes egyszerû értéket adni neki Pl.:Üdvözlünk szerverünkön. Általában a -seta g_motd értékét szoktuk bemásolni a helyére.

     

    ////////////////////CSALÁSVÉDELEM////////////////////

    seta jp_macroscan 1  

    seta jp_antihackmodel 1 

    Mindkettõnek a szerver biztonságában játszik szerepet, alapértéke 1, ezt ne változtassuk! A (jp_macroscan) azt teszi lehetõvé, hogy egy billentyû csak egy funkciót láthat el. Például nem lehet majd egy DFA-t, kombót, kicket egy billentyûvel tenni. A (jp_antihackmodel) az azért felelõs, hogy mindenki a játék által, meghatározott magasságú lehet a karakterünk. 

    seta dmflags "X"    

    X egy bit érték kiszámolásához a japlus bit kalkulátorát használjuk (linket lásd fentebb (erő és fegyver bit számolása). Itt azt kell kipipálni amit engedélyezni akarunk. Alapérték 128.

     

    ////////////////////CSAPAT BEÁLLÍTÁSOK////////////////////

    seta g_teamforcebalance 1 

    A csapatok között egyenlõen osztja el a játékosokat. Nem a játékosok pontjait, hanem a játékosok mennyiségét veszi figyelembe.

    0: Kikapcsolva.

    1: Egy játékos nem csatlakozhat csapathoz, ha az felborítja az egyensúlyt.

    2: Ugyanaz, mint az 1-es, de ha valaki elmegy akkor felborulhatnak az erõviszonyok, így a túlerõben lévõ csapatból átrakja a legkevesebb pontszámú játékost.

    3: Alapérték. Ugyanaz, mint az 1-es és a kettes csak itt a legkevesebbet játszó (time) játékost rakja át a túlerõben lévõ csapatból.

    seta jp_teamlock 0

    Az érték egy bit, vagyis, hogy a szerver alapból melyik csapatokat zárja le, a fentebb említett internet oldalon lehet kiszámoltatni ezt is.

    seta jp_teamkill 0 

    Az elején engedélyezhettük a csapattársak sebzését, de azzal még nem ölhetjük meg csapattársunkat, ahhoz ennek az értéke 1 kell hogy legyen. Alapérték: 0.

     

    ////////////////////SZAVAZÁS BEÁLLÍTÁSAI////////////////////

    seta jp_onlyvotingclients 1

    Ha 1 akkor minden játékos egyszer szavazhat és a Yes/No mennyisége dönti el a szavazást. Alapérték javasolt. Ha 0 akkor mindenki többször szavazhat és, ha több Yes van mint No és több Yes van mint amennyi játékos, akkor lesz elfogadva a szavazás.

    seta jp_votesdisable "X"  

    A szavazások tiltásához egy értéket írhatunk az X helyére, alapérték 3056. 

    seta jp_votetimer "X" 

    Szavazni X másodpercig lehet, alapérték 10.

     

    ////////////////////DUELEK BEÁLLÍTÁSAI////////////////////

    seta jp_allowteamduel 1   

    Ha 1 akkor TFFA-ban engedélyezett a párbajozás.

    seta jp_endduelbroadcastmsg 1  

    Ha 1 akkor a duel végén mindkét játékosnak kiírja a gyõztes játékos nevét és hogy mennyi HP-ja maradt. Ezt a többi játékos is láthatja. Kikapcsoláshoz: 0

    seta jp_removedistanceduellimit 1  

    Ha 0 akkor, ha a két játékos távol megy egymástól a duel véget ér eredménytelenül. 

    seta jp_startarmor "X"   

    X: 0-??? alapérték: 100 A duel kezdetekor kapott pajzsmennyiség.  

    seta jp_duelalpha "X"

    A japlusban a duelezõk nem látják a többi játékost. A többiek viszont látják a duelezõket, értéke minél nagyobb, a duelezõk annál láthatóbbá válnak, ha nulla a duelezõk láthatatlanok. X: 0-255 -ig terjedõ szám. Alapérték 100.

    seta jp_privateduelforceregen 0  

    Párbajnál az erő töltést tudjuk itt beállítani.  (jp_forceregentime)

     

    ////////////////////ENGEDÉLYEZETT CUCCOK////////////////////

    seta jp_pushall 1 

    Ha 1 akkor a Push erõvel mindenkit eltolunk aki elõttünk van, ha 0 akkor csak a célpontot.

    seta jp_givewpmelee 1 

    Ha 1 akkor a játékosok megkapják a "bunyó" (melee) fegyvert.  

    seta jp_allowjetpack 1  

    Ha 1 akkor engedélyezve van a jetpack, kikapcsolni 0-val lehet.

    seta jp_allowflamethrower 0  

    Ha értéke 1 és a játékosok a konzolba beírják: /toggleflame akkor a sötét erõnél villámlás helyett lángokat látnak. Aki nem engedélyezi az továbbra is a villám-effektet látja.

    seta jp_allowhook 1  

    Ha 1 akkor a játékban engedélyezve van a kapaszkodó kampó (hook). 

    seta jp_hookspeed "800"  

    A kapaszkodó kampó (hook) sebességét állítja. Ha értéke 100000 akkor a kampó azonnal odaér a célponthoz.

    seta jp_allowcloakitem 0   

    Ha 1 akkor engedéllyezett a láthatatlan köpönyeg.

    seta jp_cloakfuel 1 

    Minél nagyobb az értéke annál tovább használható a láthatatlanság.

    seta jp_allowsaberswitch 1500  

    Ha értéke nagyobb nullánál, akkor engedélyezett a játék közbeni kardváltás (/saber parancsok). Minél nagyobb a szám annál ritkábban lehet használni a parancsot. (millisecundumban megadott az érték, ezesetben 1.5 mp) Ha az érték 0, akkor nem lehet kardot váltani, csak ha meghalsz.

    seta jp_allowrgbsaber 1 

    Ha értéke 1 akkor az RGB színkevert kardszín engedélyezve van.

     

    ////////////////////CSÚNYA SZAVAK SZŰRÉSE////////////////////

    seta jp_wordfilter 0   

    Ha azt akarod, hogy a szerveren legyen csúnya szó szűrés 1-et kell írni.

    seta jp_wordfilterban  "csúnyaszó 1 csúnyaszó 2"

    Ebben a változóban rögzítjük a csúnya szavakat, vigyázzunk, hogy ne legyen túl hosszú mert akkor kifagy a szerver. Ha csúnya szót akarunk például a közös chatbe írni, akkor azt a mondatot nem engedi megjeleníteni!

    seta jp_wordfilternumberb4punish 0

    Ha nem nulla akkor a szerver számolja a csúnya szavakat és ha eléri ezt a számot a káromkodót elnémítja.

     

    ////////////////////JÁTÉKOSNEVEK BEÁLLÍTÁSA////////////////////

    seta jp_oldplayername 0 

    Bekapcsoláshoz értéknek: 1. Anti-névmásolás védelem IP alapján. Példa: Valaki feljön Jóska néven és késõbb ugyanazzal az IP-vel jön fel, de Köcsög néven, akkor a konzolba és a games.logba ez kerül: Player Jóska connected .Player with same IP: Köcsög

    seta jp_allowsameplayernames 0 

    Ha engedélyezve van (1) akkor több játékos is felveheti ugyanazt a nevet. Ha 0 akkor ha valaki ugyanazt a nevet fel veszi mint ami valaki másé, akkor a játékos neve utána odafûz zárójelben egy számot megkülönböztetésül.

    seta jp_allowblackname 1 

    Ha értéke 0 akkor nem engedélyezi a névben a fekete színeket, ha mégis fekete lenne valkinek a neve akkor azt átszínezi sötétkékre.

     

    ////////////////////JÁTÉKOSMODELLEK SEBZÉS ARÁNYAI////////////////////

    seta jp_allowmodelscale 0

    seta jp_allowdmgspeedscale 0 

    Ha mindkét érték 1 akkor engedélyezve van: ha kisebb a játékos

    (/model yoda) akkor gyorsabban vág a karddal, viszont lassabban mozog és kisebbet sebez.

     

    ////////////////////MOZGÁSOK & SEBZÉSEK////////////////////

    Az alábbi értékeket nyugodtan lehet próbálgatni nagy részüknek az értéke 1 (igen) és 0 (nem) lehet. Ahol más, azt megjelölöm.

    seta g_debugmelee 1

    seta jp_slideonplayer 0

    seta jp_gripspeedscale 0.8

    Értéke törtszám azt mutatja meg, hogy milyen gyorsan mozog az áldozat fojtás közben.

     

    seta jp_reducesaberblock 0

    seta jp_autoduelbow 1

    seta jp_improveyellowdfa 1

    seta jp_jk2reddfa 0

    JK2-bõl ismert DFA. Messzebbre ugrik, és a levegőből is lehet indítani ezt a mozdulatot.

     

    seta jp_allownewdfa 1

    seta jp_allowspattacks 1

    seta jp_allowspforces 1

    2 minden SP erő engedéllyezett (sithkiss jedi tornádó)

    1 sith kissen kívül minden

    0 kikapcsolás

     

    seta jp_allowamknockmedown 0  

    Játékban az /amknockmedown parancs engedélyezése

    seta jp_allowamdropsaber 0  

    Játékban a karddobás  /amdropsaber engedélyezése

    seta jp_allowflipkick 1     

    Rugdosás engedélyezése kardal a kezedben is.

    seta jp_flipkickscaledmg 1  

    Értéke bármekkora lehet minnél nagyobbat sebez flipkick Az sebzés szorzója 10 hp-t vesz le.

    seta d_saberkicktweak 0   

    Ha 1 akkor staff kardal való rugdosás kisebbet sebez.

     

    seta jp_pushpullknockdown 1  

    seta jp_fixroll 1

    seta jp_emotdisallow 0

    seta jp_fixemot 1 

    seta jp_gripopensaber 0 

    0: A folytogatott kardját elveszi

    1: A kard kivonva marad, az eldobott kard a földre esik

    2: A fojtogatott kardja a földre esik, ha kevesebb mint 35% ereje van force

     

    seta jp_forcecombo 1

    seta jp_sabernoforcedrain 0

    0: Minden speciális kardtámadás erõt merít

    1: DFA nem merít erõt

    2: DFA és KATA nem merít erõt

     

    seta jp_nokata 0  

    Ha 1 akkor a Kata le van tiltva.

    seta jp_fixabsorb "2.0" 

    Ha 0 akkor erőmerítés a SP-hez hasonló. Ha nagyobb mint 0 akkor ezzel a számmal szorozza meg az erőmerítést, ha 1-nél kisebb akkor lassabban merül az erő.

     

    ////////////////////JAPLUS 2.3 ÚJ ANIMÁCIÓK////////////////////

    seta jp_newglaanims 1   

    Új animációk engedélyezése, kikapcsolási értéke 0

    seta ledgegrab 1  

    Falkapaszkodás be/kikapcsolása. Alapérték 1 Javasolt!

     

    ////////////////////HEGYLAKÓ FFA MÓD////////////////////

    Minden játékos a helylakó életével (jp_highlanderstartinglives), és erõ szintjével (jp_highlandermaxforcerank) kezdi a játékot. Ha megölsz eggyet, akkor az erõd annyival több lesz. (detto mint a filmben). Amelyik hegylakó meghal, az szellemmé válik (admin nem használható itt csaláshoz!). Ha csak 2 marad, akkor egy duel kezdõdik. Ez a játéktípus látható a szerver tulajdonságainál. Új játékhoz szükséges a pályát újraindítani!

    seta jp_highlander 0  

    A mód engedélyezése az 1 érték megadásával.

    seta jp_highlandermaxforcerank 5  

    Maximális erõpontok mennyisége (max 7)  

    seta jp_highlanderstartinglives 1   

    A kiindulása életek száma.

    seta jp_highlanderstartinglives 1   

    A végső duel időkorlátja (perc) ha elérik, akkor a több HP-jű győz. 

     

    ////////////////////JEDI VS MERC TFFA MÓD////////////////////

    Ez a mód Csapatokkal használható. Egyik csapatban a játékosoknak csak kardjuk van, és egy erõ szintjük, a másik csapatban meg csak fegyverek vannak (fénykard nincs itt). Ez a mód CTF-ben (zászlórablás) és TFFA-ban (csapat-csapatok ellen) is használható. Ezt a funkciót nem teszteltem még, valószínûleg a (g_weaponDisable) sornál kell engedélyezni, hogy mit kaphatnak a Merc-ek.

    seta g_jedivmerc 0 

    0: ez a mód ki van kapcsolva.

    1: mód bekapcsolva és a merc csapat jetpack cloak kellékeket kap.

    2: mód bekapcsolva merc csapat minden kelléket megkap.

    3: mód bekapcsolva merc csapat minden kelléket megkap és minden fegyvert függetlenül a (g_weapondisable) sor értékétől. a jedi csapat meg maximum  erő szintet kap.

     

    ////////////////////KÉPERNYŐ KÖZEPÉRE ÍRT ÜZENETEK////////////////////

    Ebben a részben általánosan foglalkozunk a parancsokkal.

    seta jp_msgbroadcast***** „”    

    Az admin parancs végrehajtásakor írja ki a képernyõ közepére mindenkinek kivéve a célpontnak. %s a célpont nevét helyettesíti.

    seta jp_msgtarget***** „”  

    A célpontnak írt üzenet admin parancs végrehajtásakor.

    seta jp_msgall***** „”       

    Vannak admin parancsok melyek mindenkire alkalmazhatók (-1). Ebben az esetben ezt írja mindenkinek. 

     

     

    ////////////////////SEBZÉSEK////////////////////

    seta jp_alterdmg

    Ha ez engedélyezve van, akkor érvénybe lépnek a módosított sebzések kézel átírható konfigban lentebb.

    seta jp_allowsabertouchdmg 0

    Ha értéke 1 akkor engedélyezve van a kard éryntési sebzés ami azt jelenti, hogy ha nem támadsz de a kardod hozzá ér valakihez a játékos sebződik.

    seta d_saberspstyledamage 1  

    Letilthatjuk a SP sebzésrendszert (0) és akkor a multiplayeres sebzések aktiválódnak. Javasolt érték: 0. Alapérték 1.

    Már csak két dolog van hátra: a külsõ konfigok végrehajtása:

    //////////////////////////////////////////////////////////////////////

    /////////////////////////END OF JA+ CVAR SETTINGS////////////////////

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////

    ide írjuk ilyen formátumban:

    exec xy.cfg

    Ezt a config fájlt több felé is szedheted, például úgy, hogy az Admin.cfg-be rakod be az összes jelszót, stb Csak ne felejtsd el a server.cfg-be beírni ezt a sort: exec admin.cfg alapból a vstr.cfg és a jk2.cfg van beleírva, de a jk2.cfg teljesen fölösleges, azt ki is törölhetjük.

    ////////////////////ALAP MAP BEÁLLÍTÁSA////////////////////

    Elérkeztünk a konfig végére egy dolog maradt a szerver indulásakor betöltendõ alap map kiválasztása, a map parancs használatával:

    map mp/ffa1

    Extrák:

    Sets "valami 1" "valami 2"

    Ha ezt a sort berakod a cfg-be, akkor a szerver keresőben, a szerver tulajdonságainál láthatod majd azokat, amiket odaírsz. Vigyázat! Ha túl sok ilyen sort raksz be, a szerver hibás lehet!

    VSTR parancs: Ez a parancs arra szolgál, hogy adminnal akármelyik sort tudod módosítani a szerveren…Például, ha ezt a sort beleírod:

    seta fraglimit150 "fraglimit 150"

    Az ”/amvstr fraglimit150” paranccsal 150-re állítja az ölés határt. A szervernek majdhogynem akármelyik sorával meg lehet ezt csinálni (némelyik pálya újraindítást igényel)! Na meg persze az admin rangnak is tudnia kell ezt a parancsot!

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    Animáció
    DarthAlex Film
    DarthAlex Film I
    DarthAlex Film II
    DarthAlex Film III
    Óra
    Általános szavazás
    Manapság szerinted melyik módon érdemes elütni az időt?
    Összes válasz: 35
    A mai JK3 Multi
    Belépés



    Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz