Itt állíthatjuk be az Rcon jelszót, az Rcon a legfőbb jelszó, amivel irányíthatjuk szerverünket.
//seta g_password "pass for private server"
Jelszavassá tehetjük a szervert, így csak az mehet fel, aki tudja a jelszót.
//seta sv_privatepassword "jelszó"
//seta sv_privateclients 0 (hány privát hely legyen)
Privát slot a szerverhez, vagyis, ha tele van a szerver, akkor X számú ember mehet fel a limiten felül. Mindenki aki használni akarja a privát slotot, ezt a sort be kell tennie a jampconfig.cfg-be: seta g_password "jelszó" Ha használjuk ezt a funkciót, akkor a (seta sv_maxclients) sorhoz ennyivel többet írjunk. Vagyis, ha 15 férőhelyes, és 2 privát helyet akarunk, akkor 17-et írjunk a (seta sv_maxclients) sorhoz.
seta sv_hostname "server name"
Itt adhatjuk meg szerverünk nevét, amit majd későbbiekben láthatunk a keresőben.
seta g_motd "Welcome to my server"
Ide írhatunk egy üdvözlő üzenetet a pálya betöltésekor.
seta sv_maxclients 15
Itt állíthatjuk be, hogy hány ember mehet fel a szerverünkre.
0 = FFA
3 = DUEL
4 = POWER DUEL
6 = TEAM DEATHMATCH
7 = SIEGE
8 = CTF
seta g_gametype 0
Amikor a szerver elindul, akkor milyen játéktípuson kezdjen.
seta sv_maxrate 7000
Ez a szerver internet sávszélességét állítja. Az optimális értéket így számolhatjuk ki: [Connection Speed] osztva ( [sv_maxclients] x 8 ) = [sv_maxrate] Egy játékos a /rate paranccsal maximum ezt az értéket állítja be, minél nagyobb ez a szám annál nagyobb sávszélességgel fordul egy játékos felé, így kisebb lesz a ping vagyis ritkább lesz a "lagg"
seta sv_master1 "masterjk3.ravensoft.com"
seta sv_master2 "master0.gamespy.com"
seta sv_master3 "master.qtracker.com"
seta sv_master4 "clanservers.net"
seta sv_master5 "masterjk3.ravensoft.com"
Ezek a sorok regisztrálják a szerverünket a keresőkben.
(Pl: All Seeing Eye vagy maga a JKA keresője)
seta g_banips ""
Ebbe a változóba tölti be a banips.txt-ben lévő bannolt játékosok IP-it (Ban = Azzal az IP-vel nem lehet csatlakozni a szerverre). Alapbeállításban is így szerepel a sor, nem szükséges hozzányúlni. Figyelj arra hogy az ADSL internettel rendelkezők dinamikus IP-vel rendelkeznek, így vissza tudnak jönni miután bann-t kapnak. Ha visszajönnek ne bannoljuk őket többször, mert lehet, hogy más játékosok később ezt az IP-t kapják meg!
seta sv_maxping "0"
Ez kis sor védelmet nyújt a szerveren a nagy pingű játékosok ellen, vagyis Pl: odaírjuk, hogy 200 az annál nagyobb pingel rendelkező játékosokat a szerver nem engedi fel.
seta sv_floodprotect "1"
Flood védelem, azaz nem engedi hogy túl gyorsan írjunk a közös chatbe, vagy egy bindelt billentyűvel teleírjuk a képernyőt, ha rajtatartjuk a kezünket...
seta sv_reconnectlimit "2"
Ide egy számot írhatunk, hogy valaki maximálisan hányszor csatlakozhat újra.
seta bot_minplayers 0
Itt azt állíthatjuk be, hogy hány bot legyen a szerverünkön tetszőlegesen, Pl: 2 botot leteszünk a szeróra és jön egy játékos automatikusan kirúg 1 botot.
seta g_weapondisable 524279
Ezzel tudjuk a fegyvereket kikapcsolni, azokat kell amiket ki szeretnénk kapcsolni, vagyis, ha érték 0, akkor minden fegyver elérhető. A fölül látható érteknél csak a kard és melee érhető el. A melee-t egy későbbi változónál is aktiválni kell!
seta g_forcepowerdisable 0
Ugyanaz mint az előző, csak itt az erőkre érvényes. Javasolt érték az erők tiltásához: 32765
seta g_maxforcerank 7
7 a maximum érték, minél magasabb annál több "erőpontot" kapunk melyet a profile/force powers menünél lehet beállítani.
seta g_forceregentime "200"
Itt lehet beállítani, hogy milyen gyorsan töltsön vissza az erő. Javasolt érték: 0
seta g_gravity "800"
Gravitáció, 800 az alapérték. Minél nagyobb a szám, annál jobban "vonz minket a talaj" a nyers server.cfg-ban két / található előtte ami azt jelenti, hogy nem olvassa be ezt a sort, fölösleges babrálni vele, de kiveheted a két slash-et (/).
seta sv_timeout "300"
Ha valaki "kifagy" ennyi másodperc után dobja ki a szerver. Alapérték 300.
seta g_warmup "20"
seta g_dowarmup "0"
Bemelegítés funkció. Pálya újraindításánál, váltásánál X másodpercig játszhatunk, amit nem számol bele a játék eredményekbe. Bekapcsoláshoz (seta g_dowarmup) értékének 1-et kell írni.
seta g_teamautojoin 0
Olyan játéktípusoknál, ahol csapatok vannak, automatikusan berakja a játékosokat a csapatba. Bekapcsolásához 1-et kell írni.
seta g_friendlyfire "1"
seta g_friendlysaber "0"
(g_friendlySaber) csapattársak karddal sebezhetősége, (g_friendlyfire) csapattársak egyéb fegyverrel való sebezhetősége. Bekapcsolásukhoz értéknek: 1
seta g_log "games.log"
A játék naplózása a games.log nevű fájlba. Ebbe MINDENT beír, Pl: ki ölt meg kit, ki használt milyen admin parancsot vagy hogy ki bannolt kit. Privát beszélgetéseket is rögzíti, vagy azt, hogy ki lépett be adminnak.
seta g_statlog "1"
seta g_statlogfile "stats.log"
Eredményeket rögzít a stats.log nevű fájlba. Bekapcsoláshoz a (g_statlog)-hoz 1-et kell írni.
seta g_inactivity 0
seta g_timeouttospec 0
X másodperc inaktivitás esetén nézőnek rakja be a játékost. Bekapcsoláshoz a (g_inactivity)-hez 1-et kell írni.
seta g_allowvote 1
A szavazást tudjuk itt beállítani, kikapcsolni a 0 érték megadásával tudjuk.
seta timelimit 0
X percenként újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver.
seta fraglimit 0
Ha valaki eléri az X öléshatárt, akkor újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver.
seta capturelimit 30
Capture the flag játéktípusban, ha valamelyik csapat eléri a 30 zászló-pontot, akkor újraindítja az aktuális pályát, vagy a következő pályára lép a szerver.
seta duel_fraglimit 1
Ha valaki kihívja a másikat párbajra, akkor ennyi az ölés limit. Vagyis X menet lesz, és csak utána lehet mással játszani. Alapértéke 1.
seta g_automapcycle 0
Ha 1-re állítjuk, akkor a következő pályára lép, ha elérjük az időkorlátot az öléshatárt, vagy a zászlószerzés-határt (timelimit, fraglimit, capturelimit)
seta sv_allowdownload 0
Ha van egy olyan fájl a szerveren, ami a játékosnak nincs meg, akkor engedélyezi a szerver, hogy a játékos letöltse. 1-el lehet bekapcsolni. Nem érdemes bekapcsolni, mert a letöltés nagyon lassú és a szervert is megviseli, így megnövekednek a pingek, ha olyan mapot akarsz a szervereden futtatni, ami nincs meg alapból mindenkinek, akkor tedd fel a klán oldalára, vagy legalább egy linket helyezz el, hogy honnan beszerezhető.
seta g_dismember "3000"
Ha valakit megölsz, akkor úgy látni, hogy az ellenfélnek levágtad valamely testrészét. A funkció bekapcsolásához értéknek 3000-et írj. Ugyanezt a sort a játékos jampconfig.cfg-ba is be kell írni, vagy a konzolba /cg_dismember 3000.
seta g_saberlocking 1
seta g_saberlockfactor 2
Az úgynevezett "saberlock" során a két játékos összeakasztja a kardját és akkor gyorsan nyomogatni kell a bal egérgombot. Sebzése meglehetősen bugos. Az első értékkel kapcsolhatjuk ki/be(0/1) a második a gyakorisági szorzó(ez lehet bármekkora szám).
seta g_slowmoduelend 1
Párbaj után a kamera körbejárja a győztes játékost, ha az értéket 1-re teszed.
seta g_allowduelsuicide 0
Duel során a /kill parancs engedélyezése bekapcsoláshoz értéke 1.
seta g_siegeteamswitch 1
Engedélyezi a csapatok közti váltást a játékosnak Siege játékmódban. Kikapcsoláshoz értéknek 0.
seta g_locationbaseddamage 1
Ezt az értéket még homály fedi, de feltételezésink szerint a különböző helyeken való sebeződést kapcsolja ki/be, Pl: láva az ffa5 (taspir) pályán.
seta g_stepslidefix 1
Ezt az értéket azért rakták be mert az alap JKA-ban, csúszol a földön ez a helyzet nem sokat javult, nem érdemes piszkálni.
seta g_allownpc 1
NPC (non player character) engedélyezése. Kikapcsoláshoz értéknek: 0. Ekkor az admin nem tud npc-ket berakni.
seta g_usewhilethrowing 1
seta g_armbreakage 0
seta g_enablebreath 0
seta g_enabledust 1
Ezek az értékek különböző vizuális értékeket kapcsolnak ki/be nem kell velük foglalkozni.
Ezekkel tudjuk a szerveren az élet és pajzs csomagokat ki-be kapcsolgatni.
seta sv_pure "0"
Ha valaki nem ugyanazt a verziót használja, mint ami a szerveren van, akkor nem engedi be, ha be van kapcsolva. Érdemes alapbeállításon hagyni. Bekapcsoláshoz értéknek: 1.
/////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////ADMIN BEÁLLÍTÁSOK/////////////////
///////////////////////////////////////////////////////
Játékban a /amlogin [jelszó] paranccsal lehet belépni. Vagy Rconból lehet adományozni admin hozzáférést admgrant [kinek] [mekkorát] Ez az adományozás csak addig tart, amíg a játékos a szerverről ki nem lép.
Ezek jelzik az admin rangoknál a bit értékeket jelzik, természetesen ezeket kedvünk szerint átvariálhatjuk.
seta jp_councilloginmsg "%s ^Belépett mint Council"
seta jp_knightloginmsg "%s ^Belépett mint Knight"
seta jp_instructorloginmsg "%s ^Belépett mint Instructor"
Ha valaki bejelentkezik, akkor a képernyő bal fölső sarkában láthatja mindenki. %s a játékos nevét helyettesíti.
seta jp_admusableon 0
Ezzel lehet beállítani, hogy adminok miként használhatnak admin parancsokat más adminokon.
1: csak a kisebb rangúakon
0: csak a kisebb, vagy ugyanolyan rangúakon
-1: minden admin mindegyik adminon
-2: admin nem használhat admin parancsot más adminon.
seta jp_admscript 1
Ezzel engedélyezhető az úgynevezett adminszkript, amely magában hordozza az admin puskát is, ami a Japlus\admingun.cfg található, tiltáshoz értéknek 0.
seta jp_admlogineffect 2
Ha valaki bejelentkezik adminnak, akkor:
1: világít egy pár másodpercig a játékos
2: villámlik egy pár másodpercig a játékos
0: nincs semmilyen effekt, nem látható hogy belép.
Admin parancsok korlátozása. X másodpercenként használhat az admin, admin parancsokat.
seta jp_antiadmabusecmdsnumber X seta jp_antiadmabusenumberB4ban Y
X admin parancs használható csak egy nap. Y admin parancs után letiltja az admint, úgynevezett adminbanlistára rakja, melyet csak Rconból lehet feloldani. Ezáltal a játékos beléphet a szerverre, de adminnak nem, hiába van kódja.
seta jp_startrekteleport 1
Teleportálásnál halványodik a játékos, és úgy teleportálódik. 0-val lehet kikapcsolni. Ha nincs effekt a teleportálás azonnal végbemegy.
seta jp_allowgodtalk 1
Ha valaki ír nem lehet megölni, kikapcsoláshoz 0-át kell írni.
seta jp_inactivityprotecttimer 300
300 másodperc inaktivitás után zöld buborékot kap a játékos, így sebezhetetlenné válik, ha megmozdul, vagy támad a védelem eltűnik.
seta bot_honorableduelacceptance 1
Botokkal való párbajt tudjuk engedélyezni vagy tiltani. (1-0)
seta jp_noautoreplier 0
Van a Japlus mappában egy autoreplier.cfg, amiből párbaj végén szövegeket olvas ki. 1-es értékkel lehet letiltani a szerveren ezt a funkciót.
seta jp_autoquit "80-06:00"
A szervernek idõnként szüksége van újraindításra. 80 óra futás után újraindul, de vár reggeli 6-ig a fentiek alapján. A játékosokat értesíti 1 perccel azelõtt, ha újraindulni készül a szerver, hogy a /reconnect paranccsal tudnak újracsatlakozni. Amelyik szerveren nincs újraindító script, ott nem ajánlatos ezt a funkciót bekapcsolni. Figyeljünk arra, hogy a szerver belsõ órája rosszul járhat, így nem biztos az újraindítás idõpontja.
Az úgynevezett "alternate" dimenzióban igazi ffa-van. Van chatkill is. Akik ebben a dimenzióban vannak, azokra nem érvényesek az /amsleep /amslap stb. Az alapvetõ admin parancsok persze élnek, mint például /amban, /amsilence, /amkick... a másik dimenzióba való átváltás /amaltdim paranccsalal lehetséges. kivéve akkor, ha nem alkalmazták rajtad a /amforcealtdim nevû admin parancsot, amivel csak a másik dimenzióban játszhatsz. Az /amunforcealtdim paranccsal visszavonható.
seta jp_altdim 0
0: a másik dimenzió kikapcsolása
1: belépéskor mindenki a normális dimenzióban kezd
2: belépéskor mindenki a valódi ffa-s dimenzióban kezd
seta jp_altdimtimer 30
Minimum ennyi másodpercig az egyik dimenzióban kell lenni, hogy átmehess a másikba.
seta jp_altdiminactivitytimer 0
Ennyi ideig kell mozdulatlanul állnod, hogy dimenziót válthass.
seta jp_altdimname "Másodlagos"
(Ez a valódi ffa dimmenzió a dimenzió nevét írd ide)
seta jp_primdimname "Elsődleges"
(Ez a normális dimenzió a dimenzió nevét írd ide)
////////////////////KLÁN NÉV VÉDELEM////////////////////
Ez nagyon hasznos, ha a szerver egy kláné. A szerver figyeli a játékosok nevét és, ha a névben a klán neve szerepel, például:
seta jp_clantag ">TS<"
Akkor a változóban lévõ értéket találja és a játékos nem írta be a jelszót akkor 1 percen át, figyelmezteti 15 másodpercenként. Ha addig nem írja be a változóban rögzített jelszót a /clanpass (jelszó) paranccsal akkor automatikusan átneveződik Padawan-ra.
seta jp_clanpass "jelszó"
De ez nem csupán erre jó, a Japlus mappában található egy chat.cfg nevû fálj, amit átírva vagy tõlünk megszerezve lehetõvé teszed azt, hogy csak a klánodnak /adminoknak /csapatodnak /ampsay-t használva írj konzol nélkül.
Ahhoz hogy ne kelljen minden belépésnél beírnod a clanpass jelszót tedd ezt: elsõ belépésnél ezt a két értéket írd a konzolba: /clanpass (jelszó) /cp_clanpwd (jelszó)
A játékosok ezt a szöveget látják, amikor belépnek a játékba játékosként (Join Game). Több soros szöveget is lehet írni, ha a mondatba ezt berakod: \n
seta jp_motdtime "15"
A fent meghatározott Motd üzenetet 15 másodpercig mutatja. Alapérték 5.
seta jp_welcomemsg "szöveg"
Ez is egy üdvözlõ üzenet, ami közvetlenül belépéskor villan fel, érdemes egyszerû értéket adni neki Pl.:Üdvözlünk szerverünkön. Általában a -seta g_motd értékét szoktuk bemásolni a helyére.
Mindkettõnek a szerver biztonságában játszik szerepet, alapértéke 1, ezt ne változtassuk! A (jp_macroscan) azt teszi lehetõvé, hogy egy billentyû csak egy funkciót láthat el. Például nem lehet majd egy DFA-t, kombót, kicket egy billentyûvel tenni. A (jp_antihackmodel) az azért felelõs, hogy mindenki a játék által, meghatározott magasságú lehet a karakterünk.
seta dmflags "X"
X egy bit érték kiszámolásához a japlus bit kalkulátorát használjuk (linket lásd fentebb (erő és fegyver bit számolása). Itt azt kell kipipálni amit engedélyezni akarunk. Alapérték 128.
A csapatok között egyenlõen osztja el a játékosokat. Nem a játékosok pontjait, hanem a játékosok mennyiségét veszi figyelembe.
0: Kikapcsolva.
1: Egy játékos nem csatlakozhat csapathoz, ha az felborítja az egyensúlyt.
2: Ugyanaz, mint az 1-es, de ha valaki elmegy akkor felborulhatnak az erõviszonyok, így a túlerõben lévõ csapatból átrakja a legkevesebb pontszámú játékost.
3: Alapérték. Ugyanaz, mint az 1-es és a kettes csak itt a legkevesebbet játszó (time) játékost rakja át a túlerõben lévõ csapatból.
seta jp_teamlock 0
Az érték egy bit, vagyis, hogy a szerver alapból melyik csapatokat zárja le, a fentebb említett internet oldalon lehet kiszámoltatni ezt is.
seta jp_teamkill 0
Az elején engedélyezhettük a csapattársak sebzését, de azzal még nem ölhetjük meg csapattársunkat, ahhoz ennek az értéke 1 kell hogy legyen. Alapérték: 0.
Ha 1 akkor minden játékos egyszer szavazhat és a Yes/No mennyisége dönti el a szavazást. Alapérték javasolt. Ha 0 akkor mindenki többször szavazhat és, ha több Yes van mint No és több Yes van mint amennyi játékos, akkor lesz elfogadva a szavazás.
seta jp_votesdisable "X"
A szavazások tiltásához egy értéket írhatunk az X helyére, alapérték 3056.
Ha 1 akkor a duel végén mindkét játékosnak kiírja a gyõztes játékos nevét és hogy mennyi HP-ja maradt. Ezt a többi játékos is láthatja. Kikapcsoláshoz: 0
seta jp_removedistanceduellimit 1
Ha 0 akkor, ha a két játékos távol megy egymástól a duel véget ér eredménytelenül.
seta jp_startarmor "X"
X: 0-??? alapérték: 100 A duel kezdetekor kapott pajzsmennyiség.
seta jp_duelalpha "X"
A japlusban a duelezõk nem látják a többi játékost. A többiek viszont látják a duelezõket, értéke minél nagyobb, a duelezõk annál láthatóbbá válnak, ha nulla a duelezõk láthatatlanok. X: 0-255 -ig terjedõ szám. Alapérték 100.
seta jp_privateduelforceregen 0
Párbajnál az erő töltést tudjuk itt beállítani. (jp_forceregentime)
Ha 1 akkor a Push erõvel mindenkit eltolunk aki elõttünk van, ha 0 akkor csak a célpontot.
seta jp_givewpmelee 1
Ha 1 akkor a játékosok megkapják a "bunyó" (melee) fegyvert.
seta jp_allowjetpack 1
Ha 1 akkor engedélyezve van a jetpack, kikapcsolni 0-val lehet.
seta jp_allowflamethrower 0
Ha értéke 1 és a játékosok a konzolba beírják: /toggleflame akkor a sötét erõnél villámlás helyett lángokat látnak. Aki nem engedélyezi az továbbra is a villám-effektet látja.
seta jp_allowhook 1
Ha 1 akkor a játékban engedélyezve van a kapaszkodó kampó (hook).
seta jp_hookspeed "800"
A kapaszkodó kampó (hook) sebességét állítja. Ha értéke 100000 akkor a kampó azonnal odaér a célponthoz.
seta jp_allowcloakitem 0
Ha 1 akkor engedéllyezett a láthatatlan köpönyeg.
seta jp_cloakfuel 1
Minél nagyobb az értéke annál tovább használható a láthatatlanság.
seta jp_allowsaberswitch 1500
Ha értéke nagyobb nullánál, akkor engedélyezett a játék közbeni kardváltás (/saber parancsok). Minél nagyobb a szám annál ritkábban lehet használni a parancsot. (millisecundumban megadott az érték, ezesetben 1.5 mp) Ha az érték 0, akkor nem lehet kardot váltani, csak ha meghalsz.
seta jp_allowrgbsaber 1
Ha értéke 1 akkor az RGB színkevert kardszín engedélyezve van.
////////////////////CSÚNYA SZAVAK SZŰRÉSE////////////////////
seta jp_wordfilter 0
Ha azt akarod, hogy a szerveren legyen csúnya szó szűrés 1-et kell írni.
seta jp_wordfilterban "csúnyaszó 1 csúnyaszó 2"
Ebben a változóban rögzítjük a csúnya szavakat, vigyázzunk, hogy ne legyen túl hosszú mert akkor kifagy a szerver. Ha csúnya szót akarunk például a közös chatbe írni, akkor azt a mondatot nem engedi megjeleníteni!
seta jp_wordfilternumberb4punish 0
Ha nem nulla akkor a szerver számolja a csúnya szavakat és ha eléri ezt a számot a káromkodót elnémítja.
Bekapcsoláshoz értéknek: 1. Anti-névmásolás védelem IP alapján. Példa: Valaki feljön Jóska néven és késõbb ugyanazzal az IP-vel jön fel, de Köcsög néven, akkor a konzolba és a games.logba ez kerül: Player Jóska connected .Player with same IP: Köcsög
seta jp_allowsameplayernames 0
Ha engedélyezve van (1) akkor több játékos is felveheti ugyanazt a nevet. Ha 0 akkor ha valaki ugyanazt a nevet fel veszi mint ami valaki másé, akkor a játékos neve utána odafûz zárójelben egy számot megkülönböztetésül.
seta jp_allowblackname 1
Ha értéke 0 akkor nem engedélyezi a névben a fekete színeket, ha mégis fekete lenne valkinek a neve akkor azt átszínezi sötétkékre.
Az alábbi értékeket nyugodtan lehet próbálgatni nagy részüknek az értéke 1 (igen) és 0 (nem) lehet. Ahol más, azt megjelölöm.
seta g_debugmelee 1
seta jp_slideonplayer 0
seta jp_gripspeedscale 0.8
Értéke törtszám azt mutatja meg, hogy milyen gyorsan mozog az áldozat fojtás közben.
seta jp_reducesaberblock 0
seta jp_autoduelbow 1
seta jp_improveyellowdfa 1
seta jp_jk2reddfa 0
JK2-bõl ismert DFA. Messzebbre ugrik, és a levegőből is lehet indítani ezt a mozdulatot.
seta jp_allownewdfa 1
seta jp_allowspattacks 1
seta jp_allowspforces 1
2 minden SP erő engedéllyezett (sithkiss jedi tornádó)
1 sith kissen kívül minden
0 kikapcsolás
seta jp_allowamknockmedown 0
Játékban az /amknockmedown parancs engedélyezése
seta jp_allowamdropsaber 0
Játékban a karddobás /amdropsaber engedélyezése
seta jp_allowflipkick 1
Rugdosás engedélyezése kardal a kezedben is.
seta jp_flipkickscaledmg 1
Értéke bármekkora lehet minnél nagyobbat sebez flipkick Az sebzés szorzója 10 hp-t vesz le.
seta d_saberkicktweak 0
Ha 1 akkor staff kardal való rugdosás kisebbet sebez.
seta jp_pushpullknockdown 1
seta jp_fixroll 1
seta jp_emotdisallow 0
seta jp_fixemot 1
seta jp_gripopensaber 0
0: A folytogatott kardját elveszi
1: A kard kivonva marad, az eldobott kard a földre esik
2: A fojtogatott kardja a földre esik, ha kevesebb mint 35% ereje van force
seta jp_forcecombo 1
seta jp_sabernoforcedrain 0
0: Minden speciális kardtámadás erõt merít
1: DFA nem merít erõt
2: DFA és KATA nem merít erõt
seta jp_nokata 0
Ha 1 akkor a Kata le van tiltva.
seta jp_fixabsorb "2.0"
Ha 0 akkor erőmerítés a SP-hez hasonló. Ha nagyobb mint 0 akkor ezzel a számmal szorozza meg az erőmerítést, ha 1-nél kisebb akkor lassabban merül az erő.
////////////////////JAPLUS 2.3 ÚJ ANIMÁCIÓK////////////////////
Minden játékos a helylakó életével (jp_highlanderstartinglives), és erõ szintjével (jp_highlandermaxforcerank) kezdi a játékot. Ha megölsz eggyet, akkor az erõd annyival több lesz. (detto mint a filmben). Amelyik hegylakó meghal, az szellemmé válik (admin nem használható itt csaláshoz!). Ha csak 2 marad, akkor egy duel kezdõdik. Ez a játéktípus látható a szerver tulajdonságainál. Új játékhoz szükséges a pályát újraindítani!
seta jp_highlander 0
A mód engedélyezése az 1 érték megadásával.
seta jp_highlandermaxforcerank 5
Maximális erõpontok mennyisége (max 7)
seta jp_highlanderstartinglives 1
A kiindulása életek száma.
seta jp_highlanderstartinglives 1
A végső duel időkorlátja (perc) ha elérik, akkor a több HP-jű győz.
////////////////////JEDI VS MERC TFFA MÓD////////////////////
Ez a mód Csapatokkal használható. Egyik csapatban a játékosoknak csak kardjuk van, és egy erõ szintjük, a másik csapatban meg csak fegyverek vannak (fénykard nincs itt). Ez a mód CTF-ben (zászlórablás) és TFFA-ban (csapat-csapatok ellen) is használható. Ezt a funkciót nem teszteltem még, valószínûleg a (g_weaponDisable) sornál kell engedélyezni, hogy mit kaphatnak a Merc-ek.
seta g_jedivmerc 0
0: ez a mód ki van kapcsolva.
1: mód bekapcsolva és a merc csapat jetpack cloak kellékeket kap.
2: mód bekapcsolva merc csapat minden kelléket megkap.
3: mód bekapcsolva merc csapat minden kelléket megkap és minden fegyvert függetlenül a (g_weapondisable) sor értékétől. a jedi csapat meg maximum erő szintet kap.
////////////////////KÉPERNYŐ KÖZEPÉRE ÍRT ÜZENETEK////////////////////
Ebben a részben általánosan foglalkozunk a parancsokkal.
seta jp_msgbroadcast***** „”
Az admin parancs végrehajtásakor írja ki a képernyõ közepére mindenkinek kivéve a célpontnak. %s a célpont nevét helyettesíti.
seta jp_msgtarget***** „”
A célpontnak írt üzenet admin parancs végrehajtásakor.
seta jp_msgall***** „”
Vannak admin parancsok melyek mindenkire alkalmazhatók (-1). Ebben az esetben ezt írja mindenkinek.
////////////////////SEBZÉSEK////////////////////
seta jp_alterdmg 0
Ha ez engedélyezve van, akkor érvénybe lépnek a módosított sebzések kézel átírható konfigban lentebb.
seta jp_allowsabertouchdmg 0
Ha értéke 1 akkor engedélyezve van a kard éryntési sebzés ami azt jelenti, hogy ha nem támadsz de a kardod hozzá ér valakihez a játékos sebződik.
seta d_saberspstyledamage 1
Letilthatjuk a SP sebzésrendszert (0) és akkor a multiplayeres sebzések aktiválódnak. Javasolt érték: 0. Alapérték 1.
Már csak két dolog van hátra: a külsõ konfigok végrehajtása:
Ezt a config fájlt több felé is szedheted, például úgy, hogy az Admin.cfg-be rakod be az összes jelszót, stb Csak ne felejtsd el a server.cfg-be beírni ezt a sort: exec admin.cfg alapból a vstr.cfg és a jk2.cfg van beleírva, de a jk2.cfg teljesen fölösleges, azt ki is törölhetjük.
Elérkeztünk a konfig végére egy dolog maradt a szerver indulásakor betöltendõ alap map kiválasztása, a map parancs használatával:
map mp/ffa1
Extrák:
Sets "valami 1" "valami 2"
Ha ezt a sort berakod a cfg-be, akkor a szerver keresőben, a szerver tulajdonságainál láthatod majd azokat, amiket odaírsz. Vigyázat! Ha túl sok ilyen sort raksz be, a szerver hibás lehet!
VSTR parancs: Ez a parancs arra szolgál, hogy adminnal akármelyik sort tudod módosítani a szerveren…Például, ha ezt a sort beleírod:
seta fraglimit150 "fraglimit 150"
Az ”/amvstr fraglimit150” paranccsal 150-re állítja az ölés határt. A szervernek majdhogynem akármelyik sorával meg lehet ezt csinálni (némelyik pálya újraindítást igényel)! Na meg persze az admin rangnak is tudnia kell ezt a parancsot!